Siguranta Renault

PREVENIRE

Nesiguranta rutiera nu este o fatalitate. Una din actiunile posibile pentru a securiza traficul consista in responsabilizarea participantilor. A preveni inseamna deci a ajuta conducatorul auto sa anticipeze riscurile. Renault pune de asemenea la dispozitia acestuia echipamente care ii permit sa se concentreze mai bine asupra misiunii sale principale, asistandu-l in executarea manevrelor anexe.

 ·      Alarme vizuale si sonore pentru necuplarea centurii

 (SBR : Seat Belt Reminder)

 ·      Sistem de supraveghere a presiunii pneurilor (SSPP)

 ·      Limitator/Regulator de viteza

 ·      Aprinderea automata a farurilor si pornirea automata a stergatoarelor de parbriz

 ·      Faruri xenon/bi-xenon

 ·      Faruri suplimentare in curba

 ·      Test electronic de alcoolemie

 

CORECTIE

Calitatea comportamentului rutier si a procesului de franare sunt fundamentele dinamicii vehiculului. Acestea constituie baza pentru siguranta activa si evitarea unui accident.

Exista totusi situatii in care aportul tehnologiei este necesar pentru a compensa erorile de conducere. Intervin astfel elementele de suport la actul de a conduce. Rolul acestora este acela de a-l asista pe conducatorul auto, dar fara a i se substitui acestuia, in conditii dificile si de urgenta.

· ABS  (Anti-lock Braking System = sistem antiblocare) cu EBV (Electronische Brems Verteilung = repartitor electronic al fortei de franare) ·    AFU  (Asistenta la Franarea de Urgenta)

·    ESC (Electronic Stability Control =  controlul traiectoriei)  cu CSV (Control de sub-viraj) 

·      ASR (Anti Slid Regulation = sistem anti-patinaj activ)

·      Chassis Active Drive cu patru roti directoare


PROTECTIE

Siguranta este inscriptionata in genele vehiculelor Renault. Gama este conceputa pentru a asigura un nivel de protectie optim pentru toti ocupantii locurilor vehiculului. In primul rand, structura este conceputa pentru a absorbi o parte din energia eliberata de catre soc pentru a proteja cat mai mult posibil ocupantii vehiculului.

Renault a fost primul constructor care a introdus limitatorii de efort (1995), airbag-urile frontale pilotate cu sistem de evacuare a gazelor (1997). 

·      Structura (otel cu limita de elasticitate foarte inalta – TTHLE)

·      Sistemul Renault de Protectie a 3-a generatie (SRP3)

·      Airbag-uri

·      Airbag anti-scufundare activ

·      Scaune si tetiere performante cu sistem de absorbtie in cazul unui soc din spate

·      Dispozitiv de protectie a socului lateral

·      Sistem de protectie a pasagerilor aflati pe locurile din spate

·      Dispozitive de siguranta adaptate pentru copii

·      Manere mobile de siguranta pentru cabriolete

 

SENSIBILIZARE

Comportamentul uman este cauza a aproape 80% dintre accidentele care se produc pe sosea. Din acest motiv, Renault s-a implicat intr-un program vast de sensibilizare a viitorilor conducatori auto de la cea mai frageda varsta.

Aceasta politica este insotita de alte programe. In calitatea sa de companie responsabila, Renault doreste sa sensibilizeze un public cat mai numeros fata de chestiunile legate de siguranta, ca parte a misiunii sale.

 

 

Inapoi la pagina de evenimente